دانلود Proteus Professional v7.10 - شبیه سازی مدارات الکترونیکی

نرم افزاری که پیش روی شما کاربران عزیز قرار دارد شاید مورد نیاز همه کاربران نباشد اما برای کسانی که به الکترونیک و متعلقات آن علاقه دارند یکی از بهترین گزینه ها برای شبیه سازی های سخت افزاریست . این نرم افزار قدرتمند و البته معروف که در رشته های متعدد در سطوح مختلف دانشگاه ها به عنوان نرم افزارهای شبیه ساز مورد استفاده قرار می گیرد Proteus نام دارد.
Proteus Professional یکی از کامل ترین نرم افزارهایست که می توان با استفاده از آن انواع قطعات الکترونیکی نظیر دیود ها ، مقاومت ها ، خازن ها و انواع منابع تغذیه و ... را در کنار هم به صورت یک مدار کامل در کنار هم قرار داده و آزمایشی به صورت رایانه ای و شبیه سازی شده انجام داد. این ابزار قدرتمند قادر است خود را با زبان های برنامه نویسی اسمبلی هماهنگ کرده تا مدارات مجتمع را همراه با زبان برنامه نویسی و همچنین ریز پردازنده مورد آزمایش قرار داد. Proteus Professional که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده است آخرین به روزرسانی ها در صنایع الکترونیکی یعنی آخرین قطعات ، میکروپروسسور ها ، انواع ریزپردازنده ها و ... را در خود جای داده است.
امکان پرینت تصاویر مدارات طراحی شده و یا ذخیره سازی آن ها به صورت عکس ، سازگاری با انواع میکروکنترولرها نظیر سری های 8051 ، AVR ، Motorola و ... از مهم ترین قابلیت هایی هستند که در این نرم افزار تعبیه شده اند. وجود انواع Keypad ها به همراه 7Segmentها که کاملا اینتراکتیو هستند خصوصیتی است که در Proteus Professional باعث می شود کمتر پروژه ای را یافت که با این نرم افزار نتوان آن را شبیه سازی نمود. کسانی که به الکترونیک و دنیای بسیار جذاب آن علاقه دارند اما امکان استفاده و ساخت مدارات به صورت واقعی وجود ندارد این نرم افزار می توان بهترین انتخاب برای آن ها باشد تا بتوانند حداقل به صورت شبیه سازی شده به دنبال علاقه های خود در این رشته باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Proteus Professional:
- سازگاری با انواع زبان های اسمبلی
- سازگاری کامل با انواع میکروکنترولر ها
- شناسایی و به روز رسانی آخرین قطعات و مدارات روز دنیا
- هماهنگی کامل نرم افزار برای آزمایش کدهای نوشته شده در زبان اسمبلی
- وجود بیش از 8000 قطعه الکترونیکی در نرم افزار
- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان پرینت مدارات
- قابلیت ذخیره سازی به صورت عکس
- خطایاب بسیار کامل نرم افزار
- سازگار با بیشتر کامپایلر ها و اسمبلرها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 123.88 مگابایت

password دانلود Flow Architect Studio 3D 1 8 1 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماریپسورد :www.asandowanload.com