آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود موزیک

باران موزیک

ویدیو جدید

دانلود All AVS4YOU Software in 1 Installation Package v2.5.1.113 - مجموعه ای بی نظیر از نرم افزارهای
آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید آهنگ جدید
بسم الله الرحمن الرحیم


*رسانه لوکس موزیک روزانه با جدیدترین آهنگ ها و ویدیوهای ایرانی و خارجی بروزرسانی می شود ... همواره نظرات خود را را پیرامون سایت با ما در میان بگذارید.


ads ads ads ads
کمی توضیح ...
موضوعات
عناوین سایت
نرم افزار کاربردي
نرم افزار فارسي
نرم افزار ابزار دسکتاپ
نرم افزار فشرده ساز
نرم افزار بازي
نرم افزار بازيابي
نرم افزار زيبا ساز
تم ويندوز
نرم افزار اسلامي
نرم افزار کنترل کننده
نرم افزار همراه
دانلود ويندوز
نرم افزار مهندسی
نرم افزار بهینه ساز
نرم افزار سرگرمی
برنامه نویسی
نرم افزار دیکشنری
نرم افزار گرافيک
فونت
نرم افزار نمايش عکس
نرم افزار انيميشن
ابزار فلش
وكتور گرافيكي
نرم افزار طراحی وب
نرم افزار طراحی
فایل لایه باز فتوشاپ
قاب و حاشیه
براش گرافیکی
پترن گرافیکی
ارشيو عکس پس زمينه
عکس گوناگون
عكس ماشين
عکس گرافیکی
عکس ورزشی
عكس مذهبی
دانلود بازی کامپیوتر
بازي ps3
بازي psp
بازي xbox 360
بازي استراتژيك
بازی گوناگون
بازی ورزشی
بازی اکشن
بازی ماجرایی
بازی شبیه ساز
اول شخص شوتر
بازی فلش
بازي ipod
بازي ipad
نرم افزار مالتی مدیا
نرم افزار پخش صوت
ايکون
نرم افزار پخش فیلم
نرم افزار موسیقی
نرم افزار تبدیل فرمت
نرم افزارویرایش فیلم
نرم افزارویرایش صوت
نرم افزار های اینترنت
قالب سايت و وبلاگ
نرم افزار مرورگر
نرم افزار مسنجر
نرم افزار اشتراک
نرم افزار شبکه
نرم افزار مديريت دانلود
ابزار اینترنت
نرم افزار ایمیل
نرم افزار اف تی پی
نرم افزار افزایش سرعت
نرم افزار سایت و وبلاگ
ابزار سی دی
نرم افزار اتوران
نرم افزار رایت
نرم افزار امنیتی
نرم افزار امنيت
اپديت انتي ويروس
نرم افزار ضد هک
نرم افزار انتی ویروس
کلیپ ارت
کتاب الکترونيکي Pdf
بايت
كليك جام جم
دانلود كتاب اموزشي
دانلود رمان
دانلود كتاب علمي
دانلود كتاب تاريخي
دانلود كتاب مذهبي
دانلود كتاب كامپيوتر
دانلود كتاب شعر
دانلود كتاب پزشكي
دانلود كتاب مهندسي
دانلود مجله
دانلود كتاب موبايل
دانلود كتاب الكترونيكي
ترفند و آموزش
ترفند كيبورد
ترفند كامپيوتر
ترفند موبايل
ترفند ياهو
اموزش فتوشاپ
اموزش های جالب
ترفند امنیت
متفرقه موبايل
اس ام اس موبايل
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس مناسبت
تبديل فرمت موبايل
نرم افزار مديريت موبايل
كتاب الكترونيكي موبايل
اس ام اس
دیکشنری موبایل
اس ام اس عيد
طراحی تم موبایل
موزیک
موزیک جدید
بازی اندروید
نرم افزار اندروید
محرم
دانلود فیلم
آموزشی
نویسندگان
بازدید : بار

دانلود All AVS4YOU Software in 1 Installation Package v2.5.1.113 - مجموعه ای بی نظیر از نرم افزارهای شرکت AVS4YOUبا توجه به گستردگی فرمتهای موجود برای فایلهای صوتی و تصویری، نیاز شدید كاربران به برنامه های خوب و مفید جهت كار با این فرمتهای مختلف احساس می شود. از این رو شركتهای بسیاری در زمینه ساخت نرم افزار ابزارها و برنامه هایی را به بازار ارائه داده اند كه بعضی از آنها نیاز كاربران را تا حد بسیار زیادی برطرف می كند. ولی در این بین بسیار پیش آمده كه شما بخواهید خروجی برنامه های مختلف را در برنامه های دیگر استفاده كنید ولی به دلیل همخوان نبودن برنامه ها و شركتهای سازنده مختلف در بیشتر مواقع به مشكل بر خورده اید.
این امر تنها در زمانی تحقق پیدا می كند كه، شركت سازنده برنامه های مورد نظر یكی باشد و این امر را در برنامه های خود لحاظ نموده باشد. در بین شركتهای تولید كننده نرم افزار،شركتهای  كمی هستند  كه به صورت گسترده در تمامی زمینه ها نرم افزارهایی مرتبط را تولید كرده باشند. مثلا تولید نرم افزار برای كار با فایلهای صوتی از جمله ضبط،ویرایش،تبدیل و غیره و همینطور در زمینه های دیگر همچون كار با فایلهای تصویری. شركت AVS4YOU بی شك نامی آشنا برای شما كاربران می باشد و اگر آشنا نیست ما قصد داریم تا با معرفی برخی از محصولات این شركت در زمینه كار با فایلهای صوتی، تصویری، رایت و مدیریت سیستم شما را با نرم افزارهای بسیار مفید این شركت آشنا كنیم. مجموعه ای كه قصد معرفی و ارئه آن را داریم یك پكیج كامل از نرم افزارهایی است كه كار با فایلهای صوتی و تصویری را برای شما آسان و نیاز شما به هر برنامه جانبی دیگر را برطرف می كند.در ادامه نرم افزارهای موجود در این مجموعه را بصورت خلاصه خدمت شما معرفی می كنیم.

AVS Audio Recorder: شما به وسیله این برنامه می توانید فایلهای صوتی فشرده از دستگاههای مختلف بر روی سیستم خود ضبط كنید. رابط كاربر پسند و آسان این برنامه هر كاربری را قادر به كاركردن با آن می كند. 
AVS Audio Editor: این برنامه به شما اجازه می دهد تا كلیه فایلهای صوتی خودتان را ویرایش كنید. این ویرایش شامل برش، تقسیم، ادغام ، ثبت ، درخواست اثرات مختلف بر روی فایلها می شود.شما همچنین می توانید فایلهای نهایی خودتان را به فرمتهای مختلف و كلیدی صوتی از برنامه استخراج كنید.
AVS Audio Converter: شما می توانید شناخته شده ترین نوع فایلهای صوتی از جمله MP3،WMA،M4A،FLAC،PCM  و غیره را توسط این نرم افزار به یكدیگر تبدیل كنید.
AVS Disc Creator: با استفاده از این برنامه كه دارای رابط كاربری ساده و آسان است،با برخورداری از ویژگیهای داغ و جدید و پشتیبانی از انواع رسانه های تصویری می توانید دیسكهای دی وی دی خانگی و بلو ری های بسیار زیبا و با كیفیت ایجاد و آنها را بر روی دیسكهای مربوطه رایت كنید.
AVS Cover Editor: با استفاده از این برنامه شما می توانید برای دیسكهای خود پوشش و لیبل طراحی كنید.استفاده از الگوهای آماده و امكان وارد كردن تصاویر به داخل برنامه به شما كمك شایانی در این زمینه می كند.شما می توانید این طرحها را ایجاد،ویرایش، چاپ و یا برای آینده ذخیره كنید.
AVS Media Player: یك پلیر بسیار قدرتمند كه شما به وسیله آن می توانید كلیه فایلهای صوتی و تصویری خودتان را اجرا كنید.این برنامه تركیبی از قابلیتهای بسیار غنی و رابط كاربر پسند می باشد.
AVS DVD Copy: ساده ترین برنامه با ویژگیهای داغ كه به شما اجازه میدهد تا با پشتیبانی از انواع فرمتهای رسانه ای آنها را در راحت ترین شكل بر روی سیستم خود كپی كنید و از دی وی دی های خود برای استفاده در نسخه های خانگی بر روی سیستم كپی بگیرید.
AVS DVD Authoring: این برنامه برای نوشتن آسان و رایت رسانه های دیجیتال بر روی دی وی دی استفاده می شود. با استفاده از این برنامه می توانید محتویات دیسكهای خودتان را سازماندهی كنید و به دی وی دی های خودتان شكل و قیافه زیبائی ببخشید.
AVS Video Editor: شما می توانید به وسیله این نرم افزار و تنها با كشیدن و چن كلیك فیلمهای بسیار زیبا و حرفه ای ایجاد كنید.محیط ساده و كاربر پسند این برنامه از ویژگیهای این برنامه است.
AVS Video Converter: تبدیل و رایت دی وی دی شخصی ، تبدیل ویدئو ، ایجاد ویدئو HD ، تقسیم ، پیوستن ، ویرایش ، اعمال اثرات، کپی به دستگاه های تلفن همراه از قابلیتهای این برنامه است. همچنین این برنامه از فرمت های کلیدی نیز  پشتیبانی می كند.
AVS Video Recorder: با استفاده از این برنامه شما می توانید فیلمهای خودتان را از ویدئو و یا دوربین به دیسك سخت منتقل كنید و از آنها دی وی دی های خانگی ایجاد كنید.همچنین این برنامه با كد گذاری مستقیم MPEG-2 به جای فرمتهای تصویری غیره فشرده فضای دیسك شما را به نحو احسن استفاده می كند.
AVS Ringtone Maker: اگر به دنبال نرم افزاری هستید كه با آن آهنگهای زیبا برای تلفنهای همراهتان ایجاد كنید،این نرم افزار بهترین انتخاب است.می توانید به آهنگهای مورد علاقه خود افكتهای زیبایی را اضافه كرده و آنها را به تلفن همراه خود اضافه كنید.
AVS Registry Cleaner: اسکن ، پاک سازی و تعمیر رجیستری ویندوز شما وظیفه این نرم افزار است. حذف منسوخ ها ، آیتم های مضر استفاده نشده و غیره  از رجیستری كه کامپیوتر شما را عملا امن و سریع می كند. 
- و....

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 280 مگابایت

password دانلود Flow Architect Studio 3D 1 8 1 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماریپسورد فایل ها :www.asandowanload.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










برچسب ها : All AVS4YOU Software in 1 Installation Package, مالتی مدیا, مبدل ویدئویی, مبدل صوت, نرم افزار, پخش کننده ویدئویی, پخش کننده صوتی, دانلود All AVS4YOU Software in 1 Installation Package مجموعه ای بی نظیر از نرم افزارهای شرکت AVS4YOU, دانلود نرم افزار AVS Audio Converter, دانلود نرم افزار AVS Audio Editor, دانلود نرم افزار AVS Audio Recorder, دانلود نرم افزار AVS Cover Editor, دانلود نرم افزار AVS Disc Creator, دانلود نرم افزار AVS Document Converter, دانلود نرم افزار AVS DVD Copy, دانلود نرم افزار AVS Image Converter, دانلود نرم افزار AVS Media Player, دانلود نرم افزار AVS Photo Editor, دانلود نرم افزار AVS Registry Cleaner, دانلود نرم افزار AVS Ringtone Maker, دانلود نرم افزار AVS Video Converter, دانلود نرم افزار AVS Video Editor, دانلود نرم افزار AVS Video Recorder, دانلود نرم افزار AVS Video ReMaker, دانلود نرم افزار AVS4YOU Help file, ضبط و ویرایش ویدئو, ضبط و ویرایش صوت, ,


مطالب گذشته

آمار کاربران
افراد آنلاین : online

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 6651
بازدید کل : 117349
تعداد مطالب : 390
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



آپلود عکس , آپلود رایگان

دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

دریافت کد تبادل آگهی هوشمند

کد بارش ستاره