دانلود 4Videosoft DVD Converter Suite Platinum v5.0.36.9310 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به دی وی دی

مدت طولانی است که دی وی دی ها به عنوان یکی از رسانه ها به منظور جا به جایی اطلاعات و یا پخش فایل های صوتی و تصویری به دنیای دیجیتالی قدم گذاشته اند و حالا بسیاری از فیلم ها برروی همین دی وی دی ها رایت می شود تا با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار گیرد. مبدل فرمت های مختلف ویدئویی به فرمت قابل پخش برروی پلیرهای خانگی و بالعکس از جمله گزینه هایی است که کاربران گاهی به آن نیاز پیدا می کنند به همین دلیل ما نرم افزار 4Videosoft DVD Converter Suite را که ابزاری بسیار حرفه ای در زمینه تبدیل دی وی دی ها به انواع فرمت های ویدئویی و بالعکس می باشد را معرفی می کنیم.
علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف این نرم افزار توانایی رایت مستقیم برروی انواع دی وی دی ها ، تبدیل و انتقال اطلاعات برروی انواع دستگاه های پخش صوت و تصویر قابل حمل ، سازگاری با انواع پلیرهای صوتی و تصویری ، امکان تغییر کیفیت و سایز تصاویر ، هماهنگی با محصولات Apple و چندین قابلیت دیگر را نیز در خود جای داده که همگی کمک می کنند کاربر راحت تر به آنچه نیاز دارد دست پیدا کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 4Videosoft DVD Converter Suite:
- تبدیل فرمت های مختلف به دی وی دی فیلم
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری
- هماهنگی با انواع پلیرهای صوتی و تصویری
- امکان رایت مستقیم فایل های تبدیل شده برروی دی وی دی
- قابلیت اتصال و جا به جایی اطلاعات میان پلیرهای قابل حمل
- قابلیت تعیین کیفیت و اندازه تصاویر در هنگام تبدیل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 و 8
- و ...

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 132.79 مگابایت

password دانلود Flow Architect Studio 3D 1 8 1 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماریپسورد فایل ها :www.asandowanload.com