دانلود Sniper: Ghost Warrior 2 - بازی تیراندازی با نهایت هیجان و دقت

بازی جذاب و بسیار اکشن Sniper: Ghost Warrior 2 بالاخره ارائه شده تا کاربران نهایت جذابیت را در این بازی تجربه کنند. تیراندازی از فواصل طولانی و صحنه های بسیار خشن از مهم ترین خصوصیاتی است که قرار است کاربران در این بازی با آن دست و پنجه نرم کنند. داستان بازی هم البته به اندازه کافی هیجان انگیز است که بتواند به جذاب تر شدن بازی کمک کند ؛ گرافیک فوق العاده که با استفاده از یک موتور گرافیکی قدرتمند پایه گذاری شده است در کنار صداهای طبیعی و جذاب به قدرتمندتر شدن این بازی کمک می کند.
Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.
در سال ١٩٩٣ و پس از سرنگونی دولت دموتراتیک Isla Trueno جنگی بین بوسنی و صربستان اتفاق می افتد. در این بین هم شخصیت اصلی بازی که مشاور امنیتی و خصوصی کاپیتان کول اندرسون از جناح بوسنی می باشد ، برای کمک به همرزمان خود و سرکوب کردن اقدامات دشمن که صرب ها خواهند بود، ماموریت های مختلف خود را به مانند یک روح در سراسر جهان از جمله جنگ های شهری در سارایوو تا جنگل های استوایی در برمه و کوه های تبت برای دستیابی به اهداف خود آغاز خواهد کرد. در این بین شخصیت اصلی برای موفقیت در ماموریت های خود سختی هایی از جمله شکنجه ، سرمایی فراتر از حد تصور و تشنگی و گشنگی را به جان خواهد خرید .ماموریت هایی که فقط یک تک تیرانداز قادر به تحمل آن می باشد.
به هر حال این تنها گفته هایسست که City Interactive از هسته اصلی داستان بازی در این نسخه اعلام کرده است و با توجه به درس گرفتن از اشتباهات گذشته به نظر می رسد که در این نسخه با داستان بهتر و همچنین روایت بهتری روبرو خواهیم شد.
نسخه قبلی با موتور  Chrome Engine 4 ساخته شد و علی رغم نمایی زیبا از جنگل با کمی دقت به راحتی می شد عمق فاجعه را در گرافیک فهمید که طراحی زشت صورت ها که به مانند پلاستیک بودند و انیمیش شخصیت ها تنها گوشه ای از این فاجعه می باشد. اولین نکته ای که بلا فاصله در هنگام مشاهده ویدیوها جلب توجه بسیاری خواهد کرد در مورد گرافیک بازی می باشد که این بار به لطف استفاده از موتور قدرتمند CryENGINE 3 و همچنین بنا به گفته های city-interactive گرافیکی خیره کننده را ارائه خواهد داد. جزئیات محیط و همچنین غنی بودن آن در مقایسه با قسمت اول به قدری زیباست که در مقایسه با قسمت یک شوخی به نظر می رسد. محدوده دید بازیباز بسیار گسترده تر از قبل شده و نورپردازی به عنوان یکی از عوامل که تاثیر بسیاری در بهتر شدن گرافیک خواهد داشت در این نسخه نمود بهتری پیدا کرده است. نحوه شکسته شدن نور از میان شاخ و برگ های درختان کاملا طبیعی بوده و نوری که از پنجره ای ره به داخل پیدا می کند به زیبایی هر چه تمام تر نمایش داده می شود. جزییات شخصیت ها پیشرفت بسیاری را به خود دیده است اما برای عنوانی که با موتور CryENGINE 3 ساخته می شود جای کار بیشتری را خواهد طلبید. همچنین انیمیشن شخصیت ها هم در زمان برخورد تیر و اصابت چاقو کاملا از روی واقعیت طراحی شده است و این تلاش بسیار سازندگان را می رساند.
کیفیت بافت ها و آبجکت ها در این نسخه بیشترین پیشرفت را داشته است و رنگ بندی عالی محیط به خصوص در محیط های بسته نکته ایست که باید به آن توجه کرد.  تخریب پذیری بازی چندان زیاد نیست ولی تاثیر پذیری آن در سطح خوبیست. فرو ریختن یک ساختمان جلوه بسیار جالبی را دارد. این بار تیم سازنده تمامی سلاح ها را از روی مدل های واقعی طراحی کرده است تا دیگر از این حیث ایرادی نتوانبه بازی گرفت. البتهبعضا در نمایش های بازی پیش آمده که بافت ها بعضی از اشیاها به خصوص جعبه ها بعد از چند ثانیه نمایان می شود و حتی در بعضی از مواقع حتی چند ثانیه ای برای تشکیل این بافت ها طول خواهد کشید که برای بازی هایی که در این سال عرضه می شوند اصلا جالب نیست. همچنین CryENGINE 3 این اجازه را می دهد تا دشمنان بیشتری در محیط به نمایش دربیایند.

 

دانلود با لینک مستقیم با حجم 6.3 گیگابایت
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گیگابایت |  بخش اول
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گیگابایتبخش دوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گیگابایتبخش سوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گیگابایتبخش چهارم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گیگابایتبخش پنجم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1 گیگابایتبخش ششم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 383 مگابایتبخش هفتم

password دانلود Flow Architect Studio 3D 1 8 1 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماریپسورد :www.asandowanload.com