دانلود The Hunter 2012 - بازی شکار حیوانات

The Hunter 2012 نسخه ی جدیدی از بازی شکار حیوانات است که برای این مطلب در نظر گرفته ایم. بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای که به واسطه موضوع جالبش می تواند همه کاربران را سرگرم کند. گرافیک بسیار مناسبی که برای بازی در نظر گرفته شده سبب می شود در یک محیط کاملا مجازی اما نزدیک به واقعیت کاربر بتواند با اسلحه های مختلف به شکار حیواناتی که در جنگل پنهان شده اند بپردازد.
The Hunter 2012 نسخه ی جدیدی از بازی شکار حیوانات است که برای این روز تعطیل شما در نظر گرفته ایم. بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده ای که به واسطه موضوع جالبش می تواند همه کاربران را سرگرم کند. گرافیک بسیار مناسبی که برای بازی در نظر گرفته شده سبب می شود در یک محیط کاملا مجازی اما نزدیک به واقعیت کاربر بتواند با اسلحه های مختلف به شکار حیواناتی که در جنگل پنهان شده اند بپردازد.
حیوانات مختلفی هم که برای شکار در بازی در نظر  گرفته شده اند سبب جذاب تر شدن بازی خواهد شد ؛ سرعت عمل و دقت در تیراندازی در The Hunter 2012 حرف اول را می زند چرا که یک تیر اشتباه باعث خواهد شد شکار از محل گریخته و کاربر ناموفق باشد. حجم بازی با توجه به گرافیک و محیط بازی بسیار مناسب به نظر می رسد چرا که تمامی شبیه سازی های انجام شده فوق العاده نزدیک به آن چیزی است که در واقعیت وجود دارد ؛ نقشه راه ها هم برای پیدا کردن محل های مختلف که با استفاده از دستگاه JPS آماده شده در اختیار کاربر قرار می گیرد تا راحت تر بتواند در جنگل به دنبال شکار حیوانات باشد.

قابلیت های کلیدی بازی The Hunter 2012 :
- گرافیک فوق العاده مناسب
- وجود 10 مدل از انواع حیوانات برای شکار
- وجود انواع اسلحه ها برای شکار با خصوصیات مختلف
- صداهای هماهنگ و جالب قرار داده شده در بازی
- حجم مناسب با توجه به کیفیت گرافیکی بازی
- امکان استفاده از نقشه در پیدا کردن حیوانات
- وجود محل های گوناگون در آمریکای شمالی برای شکار
- مناسب برای سنین مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم - 1 گیگابایت
دانلود بازی با لینک مستقیم - بخش اول
دانلود بازی با لینک مستقیم - بخش دوم
دانلود بازی با لینک مستقیم - بخش سوم
دانلود بازی با لینک مستقیم - بخش چهارم
دانلود بازی با لینک مستقیم - بخش پنجم
دانلود بازی با لینک مستقیم - بخش ششم

password دانلود Flow Architect Studio 3D 1 8 1 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماریپسورد :www.asandowanload.com